31 Ocak 2012 Salı

Sanal Alemde Sanal Sohbetler!

            Bir facebook furyasıdır gidiyor?Amma meraklıymışız başkasının hayatını gözetlemeye.Facebook;'kim,nerde,kiminle,ne yapmış' gibi gereksiz sorulara cevap bulma amacıyla açılan dedikodu sitesi bence...
          Ölüyoruz bitiyoruz birileri fotoğraf yayınlasada bizde yorum yapsak.Yapılan yorumlarda genelde aynı vıcık vıcık laflar.'ay burda çok güzel görünüyorsun','ay o senin kendi güzelliğin' ....Halbuki ikiside dünya çirkini insanlar olmalarına rağmen birbirlerini destekleme amaçlı bu sözleri sarfediyorlar.Ki söylenmek istenen -bir gün bende fotoğraf koyarsam sende beni beğen-Bana biri bu cümleyi kursa çok alınırım doğrusu.ne demek burda çok güzel çıkmışsın?Yani  normalde çirkinim,tesadüf burda güzel çıkmışım.Kavgada söylenmez be..
      Hadi geçtim fotoğrafı.Zaten yeterince saçma.Bide bu kendini süper siyasetçi sananlar var ki onlara da gıcık oluyorum.Siyaseti haber bültenlerinde gösterildiği kadar bilen bi grup boş insan.Anlamadan orda burda gördükleri videoları paylaşap bide üstelerine yorum yaparlar'Süper 'diye.Allah aşkına siyasetin neyi süper?Siyasset adamları bile memnun değilken hallerinden sen neyin süperinden bahsedyorsun?
     Sözde sosyal paylaşım sitesi.Gerçekten sosyal olayları paylaşanlarda var.Ama bazı konularda abartıklarını düşünüyorum.Mesela bilmem neyi seven bir milyon kişi bulma gibi saçma bir yarışa girenler.Ee diğelimki buldun o bir milyon kişiyi sonra ne oluyor onu çok merak ediyorum.Fecebook kurucuları tarıfndan ödül töreninde plaket mi veriliyor, yoksa o bir milyon kişiyle yemeğe mi çıkılıyor?
     Keşke bu çabalarımızı somut anlmada yarar sağlamak için kullansak.mesela Bir milyon değilde bi 20 kişi toplansa huzur evini  yada çocuk esirgeme kurumunu ziyaret etse daha yayarlı olmaz mı?
      Henüz bende gitmedim bu tür kurumlaraın ziyaretine.Ama en kısa zamnda gitmeyi düşünüyorum.ÜStelik 20 kişiyi beklemeden.Benimle gitmek isteyen bir gönüllü bulsam yeter!     
      Bir gün eğer facebook alemine girersem sosyal yaralara parmak basacak olaylar için girerim.Mesela şöle bir grup başkanı olabilirim.Benimle hzur evine giden ilk 20 kişi olmaya var mısnız?Evet bunu kesinlikle yapacam.Kimseye kendimi kanıtlamak için değil.Sadece istediğim için!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder