28 Ocak 2012 Cumartesi

Şimdi diyorum ki ne yazsam?
 Blog açmadan önce nerden başlayacağımı şaşırdığım konular kafamda fink ataraken,şimdi puff...hiç bişe kalmadı.E madem başladık ayıp olmasın diye yazayım dedim.Maksat siftah yapmak... 
  Kahve içtim ve gayri ihtiyari bi çevireyim dedim.Fincan tabağa yapıştı iyimi?Şimdi bu ne anlama geliyor?
Risk alıp fincanı kaldıracam ve muhtemelen kahve damlaları üstüme fışkıracak.Bunada kahve falcılarının sözlüğünde bakarsanız iki seçenek görebilirsiniz;dileğin gerçek olacak yada başka bir klişe kısmetin taşmış!
Buara da bu kısmet olayın seviyorum ben ya.Ne zamn sıkışsan kullanabilirsin.Kötü bir durumda kısmet,ulaşamadığın bi durumda kısmet değil gibi cümleleri kullanarak istediğin yerden u dönüşü ile sıyrılabilirsin yanee..
 Ay ben bu blogerlığıda sevdim.Yazıyon öle kimse sana bişii demiyor.içini döküyon bi nevi.Bakalım yazımı okuyan (beni soran) kimse çıkacak mı?İlk okuyan yorum yaparsa nacizane bu fakir kulunuz çok sevinecektir.(Ödül mü koysaydım acaba,nese boşver ya olmadı ben yorum yaparım :)))
   E bukadar galiba.Sonra devam edcem garii.Yarın açarmıyım bilmiyorum malum pazar.Uyumakla ilgili bazı hayyallerim var umarım gerçekleştirebilirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder